CELE MAI RECENTE ARTICOLE

Travel like tripsters

ianuarie 12, 2018

In ultima vreme tendintele de travel se schimba intr-un ritm ametitor. Acest lucru se datoreaza faptului ca generatia Y sau millenials, cea responabila de fapt pentru aceste transformari, este o generatie aflata in continua miscare. Ei, tripsterii cum li se mai spune, prin dorinta lor de a experimanta cat mai mult si mai divers, prin inclinatia lor de a socializa in principal in mediul online, dar si offline, sunt cei care in ultimii 20 de ani au schimbat peisajul preferintelor de vacanta.

Image result for millenials have fun

Se stie faptul ca modelul Airbnb, de cazare in locuinte private are un succes enorm. Totusi, a proclama disparitia lanturilor hoteliere traditionale este o afirmatie mai mult decat exagerata. In realitate, gigantii industriei de profil, in acord cu preferintele de travel ale generatiei Y, si-au dezvoltat noi linii de brand. Au aparut astfel hoteluri amenajate in stil industrial-urban, in care peretii dormitoarelor sunt acoperiti cu faianta, iar iluminatul camerelor se face prin intermediul tradionalelor becuri marca Eddison. In barurile resorturilor se servesc sucuri naturale, obtinute prin presarea la rece a fructelor, iar WIFI-ul este disponbil gratuit, in fiecare coltisor de cladire. Tot in acord cu preferintele de vacanta ale millenials, site-urile acestor hoteluri pun accent pe facilitatile de socializare existente in house. Astfel au aparut sintagme precum collaborative kitchen, exciting bar sau awsome food. Dotarile tehnice din camera, nu sunt nici ele uitate. Pe langa deja traditionalul WIFI sunt mentionate si USB port-urile. Iar pentru ca tripsterii sunt mari iubitori de experiente diverse, dar mai ales de fun, website-urile hotelurilor si-au adaugat o sectiune de blog ce cuprinde recomandari despre cele mai cool chestii de facut in respectivele destinatii. Apetenta generatiei Y de a fotografia si apoi de a posta pe canalele de comunicare social media, orice moment al vacantei, a facut ca site-urile acestor hoteluri tripster style sa nu mai contina sectiunea de impresii din partea turistilor, ci aceasta sa fie inlocuita direct de contul de Instagram al locatiilor.

Related image

Moxy Hotel by Marriott

Printre lanturile hoteliere ce si-au deschis noi linii de cazare, special destinate millenials se numara Marriott, care in colaborare cu IKEA a inaugurat marca Moxy. Aceasta linie hoteliera este o combinatie intre conceptul de boutique hotel si cel de open house, fiind destinat celor in cautare de aventura urbana. Moxy este pentru cei care vor sa se distreze. Barul locatiei este in permanenta deschis. Aici pentru fiecare se gaseste oricand o bautura, iar cineva de la bar vrea sa faca cunostinta cu el/ ea. Dupa distractie insa urmeaza odihna binemeritata, in camerele cu design industrial si paturi comfortabile, pregatite pentru somn.

Image result for explore Reykjavik with Canopy bicycle

Canopy Bicicles at the Canopy Hotel by Hilton in Reykjavik

Hilton a ales orasul Reykjavik, una dintre cele mai cool destinatii de vacanta, pentru a deschide primul hotel din Europa al lantului Canopy, special destinat generatiei millenials. Hotelul se afla situat in centrul orasului, oferind posibilitatea de a explora capitala Islandei, cu ajutorul unei biciclete Canpoy. Locatia ofera oaspetilor sai ocazia de a se intalni cu bucataria traditionala islandeza, prin intermediul preparatelor organice, a celor pe baza de peste proaspat, sau a celor din carne uscata si afumata, toate pregatite de un bucatar premiat. Celor foarte matinali, ce isi propun sa porneasca in explorarea orasului dimineata devreme, hotelul le pregateste micul dejun la pachet. La intoacere, dupa o intreaga zi de miscare, pentru ca relaxarea sa fie deplina, salteaua cu memorie a patului din camera le asigura acestora un somn odihnitor si reconfortant.

 Image result for Jo&Joe is in Hossegor

Joe&Joe Open House in Hossegor, France

Accor Hotels a lansat linia Joe&Joe, ce si-a deschis prima locatie in Hossegor, Franta. Locatia este amenajata sub forma unei Open House, axat in principal pe experienta impartasita cu ceilalti. Cei cazati aici au prilejul de a face totul impreuna: pot gati si manca in bucataria colaborativa, pot explora orasul in gasca, pot face yoga impreuna, iar seara pot canta la chitara.

Related image

Joon by Air France – flight attendants

Nici companiile aeriene traditionale nu s-au lasat mai prejos. Cei de la Air France au lansat linia Joon, dedicata tripsterilor. Printre elementele definitorii se numara tinuta smart casual a insotitorilor de bord, precum si meniurile organice. In plus, in timpul zborurilor, pasagerilor li se pune la dispozitie aplicatia YouJoon pentru a urmari pe tableta sau mobilul propriu, cele mai recente TV- show-uri.

Luand toate acestea in considerare ne intrebam care va fi urmatorul nivel, la care tripsterii vor duce tendintele in materie de travel. Cu siguranta ca ritmul lor dinamic de a trai, va aduce cu sine schimbari extrem de puternice si neasteptate, intr-un timp relativ scurt.

Sursa @ Conde Nast Traveller 11/2017


ARTICOLE DIN ACEEASI CATEGORIE